Strefa pracownika

Zapytanie ofertowe

 

Wrocław, dnia 14.06.2016r.

 

ZAMAWIAJĄCY:

 

HR-PARTNER Sp. z o.o.

ul. Lelewela 15

53-505 Wrocław

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Wybór wykonawcy będzie odbywał się zgodnie z zasadą konkurencyjności bez stosowania przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm.

 

Kompleksowe i indywidualne pośrednictwo pracy dla 240 Uczestników Projektu

 

W ramach projektu „Małopolskie Centrum Aktywizacji - kierunek zatrudnienie” planujemy zrealizowanie na terenie województwa małopolskiego zajęć z poradnictwa zawodowego w ramach Kompleksowe i indywidualne pośrednictwo pracy dla 240UP w planowanym okresie 07.2016 do 12.2017 r. Zastrzegamy możliwość przesunięcia okresu realizacji umowy.

 Szczegółowy opis zamówienia

Indywidualne pośrednictwo pracy dla 240UP (4 spotkania na uczestnika / 9 godzin na uczestnika).

Cel: wybór zawodu zgodnego z kwalifikacjami / kompetencjami, zdobycie i utrzymanie zatrudnienia przez Uczestnika Projektu.

Specjalista ds. pośrednictwa pracy (wykształcenie wyższe mgr, doświadczenie min. 2 lata
w świadczeniu usług pośrednictwa pracy) będzie wspierał uczestników projektu zgodnie z IPD, kompetencjami i potencjałem Uczestników Projektu, charakterystyką rynku pracy, zapotrzebowania pracodawców z którymi zostanie nawiązana współpraca, wyszukiwał i prezentował oferty staży/pracy, umawiał spotkania z pracodawcami i monitorował UP przez cały okres realizacji aktywizacji (4 spotkania - 5h/UP). Specjalista ds. pośrednictwa pracy wyznaczał będzie UP samodzielne zadania do wykonania i zweryfikuje jego działania, pozostawać będzie z UP w stałym kontakcie. UP będzie mieć zapewniony dostęp do usługi pośrednictwa pracy na każdym etapie realizacji.

Przebieg pracy związanej z realizacją zadania:

- Spotkanie 1 (2h): w 2 miesiącu od przystąpienia UP do projektu - wstępna rozmowa - zebranie informacji dotyczących preferencji UP; analiza IPD i możliwości zatrudnienia w kontekście planowanego wsparcia, informacji dotyczących lokalnego rynku pracy, możliwość zatrudnienia i stażu,

- Spotkanie 2 i 3 (po 1h): (na różnych etapach realizacji IPD) prezentacja pozyskanych ofert pracy/staży (zależnie od rodzaju ścieżki wsparcia), min. 5 na spotkanie - umawianie spotkań z pracodawcami; monitorowanie aktywności poszukiwania pracy przez UP, motywowanie i udzielanie wskazówek do samodzielnego poszukiwania zatrudnienia i możliwości doskonalenia / rozwoju; wyznaczanie zadań związanych z poszukiwaniem zatrudnienia UP i weryfikowanie jego działania; informowanie
o zmianach na rynku pracy,

- Spotkanie 4 (1h): spotkanie ewaluacyjne, podsumowanie, weryfikacja szans na trwałe zatrudnienie, ocena UP,

- Monitoring rynku pracy, wyszukiwanie ofert / utrzymywanie kontaktu z pracodawcami - poza czasem indywidualnych spotkań (4h/UP).

Realizacja zadań powinna dać trwałe rezultaty wykorzystywane w kolejnych etapach kariery zawodowej przez Uczestników Projektu, głównie w postaci kompetencji dotyczących wiedzy o rynku pracy. Łącznie w ramach projektu i założonym okresie przeprowadzone zostanie 2160 godzin.

Jedna jednostka (1 godz.) oznacza 1 godzinę zegarową zajęć. Zajęcia będą realizowane na terenie całego województwa małopolskiego, koszt dojazdu oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją zamówienia są po stronie Wykonawcy i powinny być wliczone w oferowaną cenę. Wykonawcy będą informowani terminie i miejscu prowadzenia cyklu zajęć każdorazowo nie później niż 3 dni przed ich rozpoczęciem, drogą e-mailową. Zamawiający zastrzega, iż minimalna ilość godzin do realizacji w ramach cyklu to 1 godzina.

Zamawiający informuje ponadto, iż wskaźniki związane z zatrudnieniem uczestników przedstawiają się następująco:

  1. Wskaźnik efektywności zatrudnieniowej dla osób powyżej 50 roku życia - 35 osób

  2. Wskaźnik efektywności zatrudnieniowej dla osób niskowykwalifikowanych - 40 osób

  3. Wskaźnik efektywności zatrudnieniowej dla osób długotrwale bezrobotnych - 35 osób

  4. Wskaźnik efektywności zatrudnieniowej dla osób niepełnosprawnych - 20 osób

  5. Wskaźnik efektywności zatrudnieniowej dla kobiet niezaklasyfikowanych do żadnej z ww. grup - 40 osób

Niezrealizowanie powyższych wskaźników wiąże się z uiszczeniem przez Wykonawcę kar umownych, określonych w części „Pozostałe informacje” niniejszego zapytania ofertowego.

 

W ramach realizacji zajęć, prowadzący zobowiązani są w szczególności do:

  1. Przeprowadzenie zajęć o dla wskazanych uczestników zgodnie z ustalonym programem
    i harmonogramem.

  2. Stosowania się do szczegółowego programu zajęć i materiałów dydaktycznych, przekazanych przez Zamawiającego do realizacji.

  3. Wypełnianie kart pracy po każdych zajęciach.

  4. Prowadzenie list obecności,

  5. Prowadzenia poprawnej dokumentacji świadczenia usługi i terminowego przekazywania jej zamawiającemu.

  6. Wykonywania dodatkowych czynności administracyjnych związanych z prowadzeniem zajęć,
    w tym: rozprowadzania wśród Uczestników materiałów przekazanych przez zamawiającego, zbierania od Uczestników dokumentów uprawniających do uczestnictwa w zajęciach (zaświadczeń i/lub oświadczeń), oznaczenia materiałów szkoleniowych, sal oraz budynków, w których będą prowadzone zajęcia zgodnie z wymaganiami zamawiającego, oznaczania materiałów dydaktycznych zgodnie z zasadami wskazanymi przez zamawiającego, ustawiania stolików
    i krzesełek w sali.

     

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

1. Warunki udziału w postępowaniu:

Do składania ofert zapraszamy Wykonawców, którzy następujące warunki - posiadają niezbędną wiedzę i wykształcenie:

- wykształcenie wyższe magisterskie, pożądane studia kierunkowe, studia podyplomowe związane
z pośrednictwem pracy, kursy i szkolenia doskonalące, licencje i certyfikaty:

Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą przedłożyć Zamawiającemu dyplom/świadectwo ukończenia właściwych studiów, zaświadczenia/certyfikaty dotyczące ukończonych przedmiotowych kursów/szkoleń, CV. Posiadanie znajomości ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2014, nr 99, poz. 1001 z późniejszymi zmianami), znajomość Kodeksu Pracy, wiedzy z zakresu pośrednictwa pracy małopolskiego rynku pracy oraz standardów usług stanowiących załącznik do regulaminu konkursu POWR.01.02.02-IP.15-12003/15 zostanie zweryfikowana na podstawie testu wiedzy osób objętych ofertą (zaproszona zostanie 1 osoba przyporządkowana danej ofercie), przeprowadzonego w ustalonym terminie  w Biurze projektu przed zakończeniem procedury wyboru Wykonawcy. Termin oraz adres Biura zostanie przekazany zakwalifikowanym oferentom drogą e-mailową nie później niż 3 dni po terminie składania ofert. Test odbędzie się nie później niż 7 dni po terminie składania ofert.

- 2 lata doświadczenia w świadczeniu usług zbieżnych z pośrednictwem pracy:

Wykonawca zobowiązany jest wraz ofertą przedłożyć Zamawiającemu właściwe dokumenty potwierdzające spełnienie tego warunku (m.in. świadectwa pracy, referencje, kopie umów
o pracę/umów cywilno-prawnych itp.). Przez 2-letnie doświadczenie zawodowe rozumie się min. 24 miesięczne zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków zawodowych w przeciągu ostatnich 3 lat.

Wykonawcy nie mogą być powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające  w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim,  w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Wykonawcy oświadczą pisemnie, że są uprawnieni do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

PRZYGOTOWANIE I SKŁADANIE OFERT

  1. Złożenie oferty polega na wypełnieniu „części ofertowej” oraz przekazaniu całego dokumentu (tj. „części opisowej” oraz „części ofertowej”) wraz z wszelkimi wymaganymi załącznikami
    w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego, osobiście lub drogą pocztową. Ofertę wraz
    z pozostałymi dokumentami należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Kopertę należy opatrzyć opisem: Oferta dotycząca zamówienia w ramach realizacji projektu „Małopolskie Centrum Aktywizacji - kierunek zatrudnienie”.

  2. Ofertę należy złożyć do dnia 22.06.2016r. do godziny 15:00. Decyduje godzina wpływu oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  3. Wszelkie prośby oferentów o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego prosimy kierować na adres e-mail: biuro@hr-partner.com.pl. Zamawiający udziela odpowiedzi do dnia 20.06.2016r. do godz. 15:00.

  4. Zamawiający zabrania jakichkolwiek modyfikacji treści dokumentów, za wyjątkiem miejsc służących do wypełnienia oferty.

  5. Oferta wymaga podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy,

  6. Jakiekolwiek odstępstwo od wyżej opisanego sposobu przygotowania oferty jest równoznaczne z jej odrzuceniem, ze względu na niespełnienie kryteriów formalnych.

  7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres co najmniej 30 dni od daty oferty.

  8. Zamawiający zezwala na składanie ofert częściowych.

  9. Zamawiający nie zezwala na składanie ofert wariantowych.

     

KRYTERIA OCENY OFERT

Po spełnieniu przez oferentów wszystkich wskazanych wyżej kryteriów i warunków udziału
w postępowaniu (w tym braku powiązań kapitałowych i osobowych), każda ważna oferta poddana zostanie ocenie punktowej. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierować następującymi kryteriami:

 

1. Kryterium 60% cena:

Cena powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami.

Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru:  C = (Cmin : C0) x 60  gdzie: 

C – liczba punktów przyznana danej ofercie, 

Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert, C0 – cena obliczona badanej oferty. 

Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 60.

 

2. Kryterium 20% doświadczenie: 

Przez doświadczenie Wykonawcy rozumie się łączną liczbę zrealizowanych godzin indywidualnego lub grupowego pośrednictwa pracy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Wykonawca zobowiązany jest wraz ofertą przedłożyć Zamawiającemu właściwe dokumenty potwierdzające spełnienie tego warunku (m.in. referencje, kopie umów o pracę/umów cywilnoprawnych itp.).

Punkty przyznawane za kryterium doświadczenie będą liczone wg następującego wzoru: 

D = (Db : Dmax) x 20 gdzie: 

D – liczba punktów przyznana danej ofercie, 

Db – doświadczenie (liczba godzin) obliczone badanej oferty, 

Dmax – maksymalne doświadczenie (liczba godzin) spośród ważnych ofert. 

Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium doświadczenie wynosi 20.

 

3. Kryterium 20% wynik testu:

Punkty przyznawane za kryterium wynik testu będą liczone wg następującego wzoru:  T = (Tb : Tmax) x 20  gdzie: 

T – liczba punktów przyznana danej ofercie, 

Tb – wynik testu wiedzy dla danej oferty, 

Tmax – maksymalny uzyskany wynik testu wiedzy spośród ważnych ofert.

Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium wynik testu wynosi 20.

Zamawiający zastrzega przy tym możliwość wyboru więcej niż jednego wykonawcy w celu zapewnienia płynności realizacji projektu (w zależności od zadeklarowanej maksymalnej liczby godzin w ofercie). Oferenci, którzy przedłożą ważne oferty, które zostaną uznane za najkorzystniejsze, będą przesłanką do wezwania osób objętych ofertą do podpisania umowy.

 

 POZOSTAŁE INFORMACJE:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny. 

  2. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.

  3. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który
    w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Wykonawcy, w celu zapewnienia płynności realizacji projektu.

  5. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Oferentów wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.

  6. Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Oferenta.

  7. Zamawiający informuje, iż w umowie zlecenia będą zapisy:

    1. Przewidujące karę umowną w wysokości 100% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku nie przestrzegania przez Wykonawcę zapisów Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego w liczbie 276 godzin miesięcznie oraz nieprowadzenia wymaganej przez

      Zamawiającego dokumentacji w tym zakresie;

    2. Przewidujące karę umowną w wysokości 100% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku realizowania przez Wykonawcę umowy niezgodnie z harmonogramem;

    3. Przewidujące karę umowną w wysokości 100% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku nie wykonywania przez Wykonawcę zlecenia w sposób zgodny z innymi postanowieniami umowy oraz bez zachowania należytej staranności;

    4. Przewidujące karę umowną związaną z koniecznością realizacji wskaźników zatrudnienia, w wysokości 20% łącznego wynagrodzenia za niezrealizowanie każdego
      z wymienionych wskaźników: Wskaźnik efektywności zatrudnieniowej dla osób powyżej 50 roku życia - 35 osób, Wskaźnik efektywności zatrudnieniowej dla osób niskowykwalifikowanych - 40 osób, Wskaźnik efektywności zatrudnieniowej dla osób długotrwale bezrobotnych - 35 osób, Wskaźnik efektywności zatrudnieniowej dla osób niepełnosprawnych - 20 osób, Wskaźnik efektywności zatrudnieniowej dla kobiet niezaklasyfikowanych do żadnej z ww. grup - 40 osób;

    5. Zastrzegające Zamawiającemu możliwość potrącania naliczonych kar umownych
      z wynagrodzenia Wykonawcy; 

    6. Zastrzegające Zamawiającemu możliwość dochodzenia od Wykonawcy odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych, na zasadach ogólnych;

  8. Zamawiający informuje, iż w umowie na świadczenie usług zastrzeżony zostanie zapis
    o przeniesieniu pełni autorskich praw majątkowych do wszelkich materiałów wytworzonych
    i wykorzystanych podczas realizacji umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu.

  9. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy
    w zakresie:

    1. Terminu realizacji umowy;

    2. Harmonogramu realizacji umowy;

    3. Ostatecznej liczby UP w ramach umowy;

    4. Zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom);

      Wskazane powyżej istotne zmiany postanowień umowy zostaną wprowadzone do umowy pod warunkiem wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian w celu należytej realizacji Projektu. Zmiany zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy bądź zmiany załączników do umowy.

  10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

Pliki do pobrania